Iskolai arborétum
Az iskolánk környezete
Babiczné Kiss Erika
Az iskola épületét és a pályák környékét mindenhol növények veszik körül. Ők teszik természetessé, hangulatossá, árnyékossá udvarunkat.
Iskolánk átépítése után a kertet szakember segítségével tervezgettük. Növényeket válogattunk, növénytársulásokat alakítottunk ki, az adott klimatikus viszonyoknak megfelelően. A beültetésben az osztályok és a szülők segítettek. Minden osztálynak volt egy területe, amelynek a beültetése, majd további gondozása, -mint jó gazdának- volt a feladata. Régen ebben a technika órák is segítettek. Időnként voltak nagy megmozdulások, ahol szülők, diákok, tanárok együtt szépítgették, alakították, gazdagították a kertet. A bővítés tudatos volt, arborétummá alakítottuk, a növényeket kis táblákkal láttuk el, ahol a neve, jellemzője szerepel, amely alapján fel lehet ismerni őket. Természetesen az oktatásba is beépítettük, hiszen a növényfelismerés, növényhatározás itt a kertben valósul meg.
Az egyik védett sarokban egy kis tó is helyet talált, ahol hol kicsik rajzolgatnak, hol nagyok ismerkednek a vizi élővilággal. Az árnyasban pedig, a kerti bútorokon ülve változatos tanítási órákat tartunk.
Ugyancsak a kertünkhöz kapcsolódik egy szép hagyomány, a nyugdíjba vonuló tanárok emlékfa ültetése. Ezzel folyamatosan megújítjuk kertünk növényvilágát.
Feladatunk, hogy ezt a szép kertet, a felnövekvő nemzedéknek gondozásra, használatra átadjuk.
matematika, digitális kultúra
tanító
magyar, történelem
német, napközi
testnevelés
tanító, fejlesztő pedagógus
napközis nevelő
tanító, német
digitális kultúra
napközis nevelő
angol, kémia
tanító
tanító, digitális kultúra
angol, történelem
matematika, testnevelés
tanító
földrajz, rajz
német, történelem
tanító
etika, fizika, földrajz
testnevelés
tanító, erkölcstan
angol, ének, etika
napközis tanító
testnevelés
angol, napközi
matematika
tanító
testnevelés, napközis nevelő
testnevelés, napközi
angol, napközi
tanító, irodalom, nyelvtan
fizika, metematika
angol, irodalom, nyelvtan
ének, napközi